Om mig

16 år, bor i Ellington, Connecticut, USA som udvekslingsstundent Bliver boende i 11 mdr (WUHUU!). Vaertsfamilie: Vaertsmom - Ellen, Vaertsdad - Eric, Vaertssoester - Bree

fredag den 30. september 2011

2 MÅNEDER - HALLELUJA HVOR DET GÅR!

Bloggen her skal bruges som en logbog, så kontakten til mine venner og familie kan holdes, men alle er helt klart velkomne til at laese om mit liv i US of A!



Hej alle! - ja, jeg er lige i humøret til lidt blå farve i dag!

Ja, så er det vidst blevet tid til endnu et opslag! Det er nu 2 uger siden jeg sidst tog mig sammen til, at skrive mit liv ned og nu vil jeg gøre det igen. Jeg ved godt, at jeg tidligere skrev, at bloggen vil blive opdateret ca. hver uge, men da jeg er en sygdom kaldet kronisk løgner, kan det ikke rigtig lade sig gøre. I kan kalde mig doven, hvis I vil, men jeg foretrækker få, lange blog-indlæg i stedet for mange korte. Jeg håber ikke, at jeg gør folk alt for vrede, hi hi hi.
Og måske har folk allerede opdaget det, men jeg har fundet frem til at få Æ, Ø og Å på mit tastatur. Eller det vil faktisk sige, at hele æren går til Signe fra YFU, jeg er bare en simpel efterfølger. Jeg ville lige umiddelbart tro, at det nu vil være nemmere og hurtigere, at skrive på tastaturet, men nej. Jeg har endelig vænnet mig til deres tastatur og nu skal jeg til at vænne mig til det danske igen - hvor er livet dog bare besværligt! Ha, ha, ha. :-)

Men nu til sagen...
Skole er bare blevet skole og jeg har vænnet mig til, at stå op kl. 05:30 hver dag. Eller jeg ved ikke, om det er muligt, at vænne sig til sådan noget, men det er i hvert fald det, at jeg bilder mig selv ind.
I sidste weekend var der dance på skolen og det var SJOVT, SJOVT, SJOVT! Der var ikke meget forskel på fest derhjemme og her. Bortset fra en ting - alkohol. Inden man kunne komme ind, skulle der tages puste-prøver på ALLE eleverne. Jeg følte mig lidt som en skyldig, uden at have gjort noget overhovedet. Det sluttede kl. 10 og derefter blev vi hentet og kørte hjem til Janna.
Alyssa og jeg snakkede til kl. 4 om natten, mens Janna sov. Og det minder mig om, hvor meget jeg hader, at bytte rundt på dag og nat, ha ha ha! :-)

Søndag tog Janna og jeg ud til hendes hest og red nogle omgange, men ellers tullede vi bare rundt på gården. Det var vældig hyggeligt og det var først sen eftermiddag, at jeg tog hjem. Ellers gik søndagen bare med lektier, lektier, lektier.

I dag har jeg været til volleyball game - en del af mine venner, spiller volleyball, så jeg har været der et par gange for, at være fan. Vi tabte desværre ... ligesom sidste gang, hahaha.
I morgen skal jeg til YFU møde med alle udvekslingsstudenterne fra Connecticut og derefter skal vi til kæmpe familie fest hos Ellens (værtsmor) søster. Ellen siger, at der bliver inviteret ca. 200 mennesker og at der er mad over det hele.. Jeg glæder mig endnu en gang til, at se noget RIGTIG amerikansk!

Om en uges tid har jeg været her i 2 måneder, og jeg kan SLEEEET ikke forstå det! Det vil sige, at der kun er 9 måneder tilbage. Og hvis alle månederne kommer til, at gå lige så hurtigt som disse to, vil jeg have dobbelt år som udvekslingsstudent. Jeg mener, det er jo slet ikke fair, at tiden skal gå så hurtigt. Jeg når jo, at blive gammel på ingen tid, øv!

Jeg har det stadigvæk fantastisk og håber, at alle har det fantastisk i DK!



Maaaange knus fra U.S.A

- Caroline :-)

P.S, jeg takker mormor og Palle tusinde gange for, at sende dansk slik og brev! Det var super skønt, at modtage..

P.S.S, jeg har intet imod, hvis folk vil lægge en lille kommentar.. (Dette kan gøres under billederne)


FLERE BILLEDER, SCROLL NED!


Janna og jeg før dance på skolen


Ola (en udvekslingsstudent fra Tyskland) og jeg i et indkøbscenter


Mig som ridder på Janna's hest, Spice.


Baby Luna som sover. Er hun ikke sød?


Billede fra da familien sprang med faldskærm


Eric (værtsfar) der kommer ned

Ingen kommentarer:

Send en kommentar