Om mig

16 år, bor i Ellington, Connecticut, USA som udvekslingsstundent Bliver boende i 11 mdr (WUHUU!). Vaertsfamilie: Vaertsmom - Ellen, Vaertsdad - Eric, Vaertssoester - Bree

fredag den 12. august 2011

At rejse er at leve!

Bloggen her skal bruges som en logbog, så kontakten til mine venner og familie kan holdes, men alle er helt klar velkomne til at laese om mit liv i US of A!

Nu er det tid til at skrive mit foerste indlaeg paa min blog. Jeg ved godt, at jeg  langt fra er professionel, men jeg vil da proeve at goere mit bedste.

Nu er det min anden dag hos familien Boucher i Connecticut og jeg elsker det! Jeg har stadig lidt jetlag efter den lange rejse fra Kastrup - Frankfurt - Washington - Hardford (Connecticut). Da jeg endelig ankom var jeg fuldkommen smadret. Jeg havde sovet i 3 ud af 24 timer og kunne egentlig bare have lagt mig til at sove midt paa gulvet i Hardford Airport. Men foerst skulle vi have aftensmad og der blev bestil mad fra den Kinesiske med det samme. 

Dagen efter vaagnede jeg af en underlig stemme der sang "Ooooh, what a beautiful birdeeee" og ja, det viste sig saa at vaere familiens pappegoeje, Patrick. Han er soed, men jeg skal ikke roere ham - han bider. 
Hen af eftermiddagen blev det varmt og Bree og jeg smuttede en tur i poolen - det var evig skoent! Her er omkring 27 grader, saa jeg klager ikke! :-)
Om aftenen tog Ellen mig med ud og spise og derefter kiggede vi i butikker. HOLD DA HELGA, hvor er alting billigt! Vi gik ind i en skobutik med de fedeste sko og de fleste kostede 15 - 18 USD. (Langt under 200 kr!)

Jeg vil holde jer opdateret, naar der sker noget mere!

- Caroline :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar